niedziela, 14 grudnia 2014

Kolory nadchodzących Świąt...


Witajcie !
 
 
Co rok ten sam dylemat ...
Z czym połączyć biel i czerń na Święta.
 
Tym razem ciągnie mnie w kierunku
koloru, który do tej pory absolutnie był
poza moją paletą. Wydawał mi się kolorem
dla dojrzałych, statecznych osób.
Okazuje się jednak, że absolutnie tak nie jest !
Mówię tu o złocie, które w połączeniu z bielą i czernią
tworzy niezwykły odświętny klimat.
I wcale nie musi być go wiele. Wręcz odwrotnie.
Odrobina akcentów w tym kolorze w zupełności wystarczy...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

foto  © Joanna Jaworska
 
świecznik - IKEA
papier prezentowy - IKEA
ozdoby ceramiczne - tutaj
 
 
 
A jakie są Wasze kolory na nadchodzące Święta??
 
 
Buziaki !
 
 
J.
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Joasia u mnie podobne zauroczenie czernią i złotem no i bielą :)))) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze rok temu w życiu bym nie powiedziała, że w tym kierunku pójdą moje "fascynacje" a tu proszę :)
      Uściski dla Ciebie Agnieszko!
      J.

      Usuń
  2. u mnie tradycyjnie biel z odrobiną srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie złotego z czarnym jest jak dla mnie strzałem w dziesiątkę natomiast złota z bielą ...no też pasuje ale mnie kojarzy się tak bardziej komunijnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoto i czerń to jest to! U mnie szarości, biele iiiiiii ZIELEŃ! :) przez moment bałam się, że to się nie uda...ale jest pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas tradycyjnie złoto i czerwień. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń