piątek, 12 czerwca 2015

INSPIRUJĄCO - rześki poranek...


Witajcie !
 
 
Dziś po dłuższej przerwie mam dla Was mocno inspirujące mieszkanie.
Sporo się w nim dzieje, stare, nowe, sporo kontrastów
i zestawienia kolorystyczne, które bardzo lubię.
Jak widzę miętę i turkusik to oko samo mi podąża za takim akcentem.
Moją uwagę przykuły ciekawe lampy, zwłaszcza ta lampa-kula
nad krzesłem w rogu. Łazienka też kryje w sobie bardzo ciekawy
pomysł. Umywalka na starym, odmalowanym na czarno stoliku
robi wrażenie. Zobaczcie sami.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

via alvhemmakleri.se
 
 
A już wkrótce kilka słów o nowościach w sklepie.
Tych, które już "na półkach" i tych, które niebawem.
Wśród nich zegar, który możecie zobaczyć w kuchni powyżej,
a który już wisi w moim domu i niezwykle cieszy oko.
 
 
Cudnego dnia !
 
 
 
J.


4 komentarze:

  1. Rzeczywiście przepiękne mieszkanie :))) Chociaż mnie za bardzo męczyłaby taka podłoga na której tyle się dzieje :) Ale zmiana dywaników i mogę się wprowadzić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Bardzo mi się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje oko też do tego mieszkanka kilka razy biegło :) Zastanawiam się czy kiedyś ta mint obsesja się skończy ;) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wnętrze. Moim zdaniem na prawde wszystko perfekcyjnie pasuje. Łączy prostote, minimalizm, ale pomimo to wnętrza nie są zimne, a mają urok. Super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń